Details♥

Mitt rum.
Sött litet bord vi fick av mormor som jag dekorerat med bla. mammas keramik och mina smycken.
Victorias secret påsarna kan man använda till mycket.. Så fina som dom är
Söta presenter jag fått av världens bästa vän får också pryda rummet.
I bokhyllan fick det också vara lite saker...
Söt ljusbricka jag fått av mamma, och en liten skrylt på dörren.
Smycken..
Och sist men inte minst en liten blomkruka jag gjorde om till smyckeshållare.
 
 
Så, detta är lite detaljer på mitt rum.. Kommentera gärna vad ni tycker och om ni vill att jag ska 
göra andra sånna här inlägg, det behöver inte var mitt rum det kan va på vad som helst!
Jaja, hoppas ni gillade det och sånt. 
Ha de'





Kommentarer
Hiah

Så fint du gjort på ditt rum. Ha en fortsatt bra helg-

2013-01-12 @ 22:48:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alltidfelicias.se

Hej! Jag är en glad tjej från skåne som bloggat på denna bloggen ett tag, kommentera, titta, läs och gör mig glad. Sprid gäna min blogg. ♥

RSS 2.0