Onsdag.. bara..

Hejsan på er!
Sitter i kontoret hemma och googlar lite olika saker som man kanske kan göra till rummet eller bara smarta
saker som man kan göra snabbt och lätt..

Innan idag va jag med My, och vi fotade. Det vi skulle gjort i Måndags...
Jag lägger upp lite av dom i slutet av inlägget!
Orkar inte redigera dom just nu så det gör jag nån annan dag..

Idag ska vi äta hemmagjord pizza (MUMS) som vår egna pizzamästare Hasse gjort! ○

Nu ska jag fortsätta söka och allt sånt jag gör... Ha det bäst' 
Där fick jag en smäll..
Störda..
Biiiiiiiff..
Det var lite av bilderna ;) PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alltidfelicias.se

Hej! Jag är en glad tjej från skåne som bloggat på denna bloggen ett tag, kommentera, titta, läs och gör mig glad. Sprid gäna min blogg. ♥

RSS 2.0