You got it bad

Hejsan! Förlåt för att jag inte bloggade igår! Hade fullt upp hela dagen, först skola .. Efter skolan spenderade jag tid med My, och på kvällen spelade jag FIFA. En bra start på denna helg om du frågar mig.

Ikväll ska jag sova över hos en kompis med massa andra tjejer, det ska bli super kul och spännande(för jag har aldrig varit där) så jag längtar till ikväll.. Men innan ikväll ska jag ha hunnit med att va hos Ellen, packa, spela lite mer FIFA kanske, och hinna ta det lite lugnt inför kvällen/natten som kommer..

Ha det bra! Det tänker ja'



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alltidfelicias.se

Hej! Jag är en glad tjej från skåne som bloggat på denna bloggen ett tag, kommentera, titta, läs och gör mig glad. Sprid gäna min blogg. ♥

RSS 2.0