Min HELG

Hejsan! Förlåt för svag uppdatering i helgen har inte hunnit med.. Men iaf, först i Fredags gjorde jag nog inte så mycket.. Inte vad jag kommer ihåg iaf.. Och i lördags åkte jag till Tomelilla för att gå på bo Ohlsson, när vi varit där åkte vi (jag, pappa, Rebecka) tillbaka till Ystad och lagade mat och spelade BUZZ. Skoj, förutom att jag förlorade hela tiden... Inte är jag bitter för det.. Efter en skön sovmorgon till klockan 11 steg jag upp och åt frukost... Skönt att bara ta det lugnt ibland. När alla var klara tog vi bilen till Ö&B för att handla lite..? När vi handlat klart åker vi till espresso house och åt god kaka och drack varm chailatte.. Senare på kvällen var det pepparkakshus på schemat, och efter det god fisk soppa... Eftersom det regnade så mycket så kom mamma och hämtade mig i Ystad. När vi kommit fram till Skurup hämtade vi min underbara vän My för hon ska spendera natten hos oss.! Detta kallar jag en bra helg!!! Hoppas ni haft det lika bra som jag..?

Massor med kramar



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alltidfelicias.se

Hej! Jag är en glad tjej från skåne som bloggat på denna bloggen ett tag, kommentera, titta, läs och gör mig glad. Sprid gäna min blogg. ♥

RSS 2.0