Helt vanlig studiodag

Hej! Har haft den bästa studiodagen på länge, med underbara vänner.. Tack för dagen tjejer'

Igårkväll sov ju My här till idag och i morse åkte vi till emporia för att köpa spring brallor till mig. Och ja jag hittade ett par! Sköna, helt vanliga, 99kr.. Kan det bli bättre? Nej.

Efter vi varit på emporia tog vi tåget till Skurup. Direkt hem och bytade om till tränings kläder för att svettas lite på gymmet.! Det gick bra. Utom att vi inte är så bra på hur man gör med dom olika bollarna...bänkarna...maskinerna. Men det gick bra tillslut!

Ska snart sova. Godnatt

Ps, bjuder på bilden när jag är liten



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alltidfelicias.se

Hej! Jag är en glad tjej från skåne som bloggat på denna bloggen ett tag, kommentera, titta, läs och gör mig glad. Sprid gäna min blogg. ♥

RSS 2.0