Helg!

Tjena!
Ligger i sängen och ska sova, men först tänkte jag berätta lite om min dag... Först var jag i skolan och hade en helt vanlig fredag.. Efter skolan gick jag hem och tog det lite lugnt... När klockan var halv fem satt My och hennes mamma+bror och väntade på mig i deras bil för då skulle vi till emporia! Första gången för mig och det var super kul! Har nästan alla affärer... NÄSTAN.. Fick med mig en påse hem, i påsen var där en topp från bikbok som jag velat ha sjukt länge.. Sen nu har jag bara sett tv med mamma och Hasse. Godnatt'



Kommentarer
Elin

Hihi fett kul va de <3 tack för dagen där sötis<3
Åh vi har på våran snygga topp på måndag<3

Svar: Ja, sjukt kul! <3 Du glömde ju att ha toppen.... <3
felicia

2012-11-17 @ 08:00:21
URL: http://elinlasweden.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alltidfelicias.se

Hej! Jag är en glad tjej från skåne som bloggat på denna bloggen ett tag, kommentera, titta, läs och gör mig glad. Sprid gäna min blogg. ♥

RSS 2.0