Midsommar 2012

Heeej!
Har inte bloggat på helgen för vi har varit i Bohuslän och firat midsommar,
med pappa,min syster, rebecka,freddy,passi,emma,mathilda,alice,dan och lena.
Trevigt ! 
Har inte fotat så mycket så jag får skriva... Dom som orkar läsa kan läsa och dom som inte
orkar kan skita i det ;) haha,
 
Iallafall börjar med fredagen.
Klockan 7 ringde alarmet och vi gick upp för att bege oss till bohuslän.
När vi var framme packade vi upp på hotellet och kikade runt.
Efter det gick vi till en resturang/uteservering där man kunde dansa
runt midsommarstången och göra kransar.
Sen bjöd dom på tårta, efter vi ätit tårta gick vi till badet på hotellet. 
Det får ◊◊◊◊ ''stjärnor'' av 5 ;) 
 
Lördag.
På lördagen var vi i nordens största sportshop. 
Där jag fick ett linne ^^ 
(kommer bild senare)
efter det åkte vi en sväng till gräbbestad, och åt glass.
När vi ätit upp åkte vi hem och fixade käk och jordgubbar.
HAHA, vi åt i 4 timmar! 
 
Söndag.
På söndagen packade vi ihop alla våra saker och begav oss hem. 
På vägen hem stannade in om på Ullared och handlade lite stuff ;)
Jag fick hem en klänning, shorts och en hoodie :)
Kommer bilder sen. 
 
När vi väl var hemma var Amanda här, (min andra syster) ♥
Då åt vi jordgubbar med mjölk och socker.
hon skulle flyga klockan nio så vi åkte till flygplatsen :(
Hejdå Amanda
 
Och idag har jag och linnea haft lite design studio.
Har bland annat gjort om mina byxor till shorts :)
 
Nu ska vi fortsätta lata oss.. Puss"♥
 
bild från 2011 på grönan,, mamma jag och linnea ♥


Kommentarer
Anita

Ser fram emot att få se bilderna från ditt firande o shoppande. Kram

Svar: Dom kommer idag! :)
felicia

2012-06-26 @ 06:34:27
Ita

Kul att läsa om er tur. Kram

2012-06-28 @ 13:00:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alltidfelicias.se

Hej! Jag är en glad tjej från skåne som bloggat på denna bloggen ett tag, kommentera, titta, läs och gör mig glad. Sprid gäna min blogg. ♥

RSS 2.0