Walking in sunshine.

Heeeej♥
Just nu sitter jag på Linneas rum, lyssnar på musik och pratar lite. 
 
 
Men i detta inlägget ska jag prata om igår.. 
Eller jag igårkväll..♥
 
Igår fyllde Hasse år ju.!
Och vi åt kassler sallad typ...
Och det blev kvar ganska mycket kassler som vi bestämde oss för att
gå till vår lilla mormor (som precis flyttat till skurup) och ge det till hennes
sööööööta hund lilla Elvis♥

Det tog en halvimme men vi gick fel och blev distraherade
av kaniner eller harar som sprang runt på kyrkogården 
(runt en gravsten ... Sött!)
 
När vi kom fram till slut och var inne i hennes nya lilla hus stog hon och packade
upp lite saker.. Och bara för att hon är så snäll gör hon varsin låda till mig 
och linnea som vi ska få när vi flyttar hemifrån..
Men igår fick vi med oss en liten tidig ''present'' hah
En teservis! ;)
Och såklart när vi kom hem behövde vi prova den ;) Hah
Tror inte jag skrattat så mycket på lång tid ;)
HAHA säger jag bara...
 
När vi skulle gå och sova hörde vi något från köket och med våta fantasier 
så blev det inte så bra... hehe..
 
Iallafall fick vi ringa en kompis till mig som pratade med mig medans jag skulle gå ut i köket...'
Tack! Hah... tur man har vänner ;)♥
När vi väl gått ut ligger det fyra skålar på golvet?! 
Haha, jag fick iallafall gå på toa ;)
 
Ni får ha det bäst och bilder från igår kommer snart när jag lagt över dom på datorn! Håll utkik!!!! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alltidfelicias.se

Hej! Jag är en glad tjej från skåne som bloggat på denna bloggen ett tag, kommentera, titta, läs och gör mig glad. Sprid gäna min blogg. ♥

RSS 2.0