Jag gråter bara i regnet.

Hej!♥
Igår spenderade jag tid med min fina syster!! ♥
 
Mysigt som vanligt när vi inte bråkar....
hah..
 
Iallafall kommer det lite bilder♥
För jag vet att det är roligare med bilder ♥ tycker jag iaf...
te party igen...♥
 
Hihi...♥  nu målade och fina...
lite nagellack hittade vi också ♥
fokuserad liten syster♥
bild på mig igår...♥
Ps! klänningen jag har på bilden är den jag köpte på ullared♥
 
Nu ska jag gå och göra lite frukost♥
Hejdå!
 
+sorry för lite dåliga  bilder men fotade med mobilen ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alltidfelicias.se

Hej! Jag är en glad tjej från skåne som bloggat på denna bloggen ett tag, kommentera, titta, läs och gör mig glad. Sprid gäna min blogg. ♥

RSS 2.0