Blame it on me..

HEJ!
Jag är verkligen super ledsen för att jag inte bloggat på en vecka!
Men jag har spenderat tiden med min underbara vän Jennie♥
KulKul! 
Vi var bland annat på möllevallen och såg björn ranelid. sara li. anna hertzman och fler.
Väldigt trevligt med mycket dans och skratt!
Vi kom dessutom med i tidningen. Lägger upp länken lite längre ner av detta inlägget!
 
Jaja, iallafall en super rolig vecka som måste göras om!♥
 
Idag fyller Hasse år (plastpappa till mig och linnea) Och det ska vi fira med
att äta gott och baka något gott!♥
+paketer då ;)
 
Nu ska jag städa färdig så mamma inte får utbrott... haha.
 
Puss HAAAJJ♥
 
Ps. länken kommer här... http://www.skanskan.se/article/20120701/SKURUP/707019974/1017/-/musikfest-fick-revansch 
+ kommer nog inte uppdatera bloggen såååå ätte ofta nu på sommarlovet
mest för att jag inte har tid och man göra massa annat.. 
Hoppas ni forsätter läsa den endå! 
Kommer lite inlägg iblad♥
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alltidfelicias.se

Hej! Jag är en glad tjej från skåne som bloggat på denna bloggen ett tag, kommentera, titta, läs och gör mig glad. Sprid gäna min blogg. ♥

RSS 2.0