Helloo

Hejsan!
Kan prata om mina två senaste dagar..
Igår (torsdags) gjorde jag inte så mycket, fast på kvällen kom lilla My och sov här, idag? Igår? (Fredags) åkte jag och My till Ystad och fika efter en lååååång sovmorgon.. He he. Efter vi fikat oss mätta gick vi in i alla affärer och provade kläder, kommer bilder imorgon tror jag! Vi åkte hem, My åkte hem, familjen såg 'Sagan om ringen' (första gången för mig) den var väl bra! Och nu ligger jag i min höga säng med en lillasyster i bäddsoffan nedanför! Detta kallar jag två bra dagar,, efter som klockan är över nollnoll" så ska vi nog sova snart! ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alltidfelicias.se

Hej! Jag är en glad tjej från skåne som bloggat på denna bloggen ett tag, kommentera, titta, läs och gör mig glad. Sprid gäna min blogg. ♥

RSS 2.0