December

Hejsan! 
Förlåt för väldigt svag uppdatering sen nån dag tillbaks!
Ska bättra mig, lovar...
Det har väl inte hänt så mycket när jag inte bloggat... 
Men det märks att det är december.. Imorse när jag vaknade och tittade ut genom
fönstret var allt täckt av ett vitt lager snö.. Mysigt!
Igår kväll tog jag och Hasse en promenad ut i Skurup..
När vi kom hem såg vi ut som snö gubbar båda två!♦
Ps. inga bilder nedanför har jag tagit själv,... (har ingen bra kamera)
Det står högst på min önskelista detta året! Tomten jag har varit snäll... Lovar
Just nu gör jag inte så mycket låter bara julmusiken sprudla ut ur hörlurarna...
NU är det snart jul mina vänner♥ 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alltidfelicias.se

Hej! Jag är en glad tjej från skåne som bloggat på denna bloggen ett tag, kommentera, titta, läs och gör mig glad. Sprid gäna min blogg. ♥

RSS 2.0