4 days.

Jullov.
 
Hejsan på er!
Förlåt för att jag inte bloggat på super duper länge! Men har inte haft något att skriva om. 
Fast ska komma igen nu igen, kanske lättare nu när jag inte har skola heller.. 
För nu är det minsann jullov och bara fyra ynka dagar till julafton!♥
 
Ska fota lite sen också och lägga in lite bilder på bloggen.. 
Har tappat ganska många läsare men har mig själv att skylla.. har ju inte bloggat på supe länge..
Nu börjar jag igen så fortsätt checka in här nudå! 
 
När mamma kommer hem ska vi baka saffransmuffins. :O Kanske gott kanske inte, men nu 
ska jag fortsätta se tv och lata mig tills hon kommer. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

alltidfelicias.se

Hej! Jag är en glad tjej från skåne som bloggat på denna bloggen ett tag, kommentera, titta, läs och gör mig glad. Sprid gäna min blogg. ♥

RSS 2.0